anonymouse Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har nå betydelig større midje enn 95cm (125cm), og er nesten to meter høy og bredskuldret, jeg har også så vidt tegn til magemuskler. Men er dette tallet overhodet oppnåelig for alle menn? Jeg er både høy og bred ifra naturens side, muskuløs, og utpå alt det andre, tjukk... selv om jeg skulle få bukt med nesten alt fettet, tviler jeg på at jeg kunne minsket ned til særlig mer enn 105-110cm. Er 95cm veiledende for alle? Eller er det relatert til høyde og bygning? Eller er det et ideelt hofte-til-midje for menn også? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du er fin som du er... Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Hehe, jo jeg skulle jo likt å tro det jeg også, men jeg blir jo paranoid av alt som står i media om midjemål og dødelighet... jeg har en sykdom som krever at jeg holder meg i god form. Jeg har absolutt magefett, men det er ikke noe utenfor det normale tror jeg, særlig iom. at jeg har en slags "two-pack" som har begynt å vise seg... så jeg kan rett og slett ikke fatte hvordan jeg skal komme meg under 95cm. Og så står det også at noen studier viser at det er økt dødlighet ved å ha mer enn 75cm... men da hadde jeg vært nær døden, tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå