TrengerLittHjelp Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 VELDIG IDIOTISK SPØRSMÅL: Er det noen som vet hvordan ledninger man trenger til denne? http://64.28.25.3/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLED505VBL :oops: ......... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 En sånn ledning med kobbertråder og plastikk rundt. Dette er veldig viktig. Merket MÅ være Wires Inc, ellers går det garantert galt. vanlige ledninger duger ikke, de vil smelte, brenne opp og lage en gass som dreper deg på 1,2,3. Lenke til kommentar
TrengerLittHjelp Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Og hvor får jeg kjøpt sånne?? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 arg. Iver! tosk,.. Veit du liker å være gud, men ikke kødd med stakkaren som ikke har peiling da.. Du bruker bare noen ledninger.. Klipp ei fra en gammel PSU, eller så har du vell noe 1.5" ledninger hjemme?? NB! IKKE BRUK MONSTERKABELEN TIL FAREN DIN!! Bare et tips. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 arg. Iver! tosk,.. Veit du liker å være gud, men ikke kødd med stakkaren som ikke har peiling da.. Du bruker bare noen ledninger.. Klipp ei fra en gammel PSU, eller så har du vell noe 1.5" ledninger hjemme?? NB! IKKE BRUK MONSTERKABELEN TIL FAREN DIN!! Bare et tips. Jeg leker ikke Gud! Tenkte at noen kom til å rette meg før eller siden likevel, så da kunne jeg jo bare ha det litt gøy. Beklager virkelig vis jeg såret noen, vakke meningen . Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Nei du såret sikkert ingen, men jeg husker når jeg var 210% N00b innen elektro å fikk tullesvar, som jeg gjorde etter pungt å prikke.. :oops: Men jeg fikk tak i noen bøker, å nå kan jeg litt.. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Og, forresten, du sårer meg ved å kalle meg tosk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå