Groening Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Har en YPbPr/VGA-kabel som da er VGA i den ende enden og YPbPr i den andre. Tenkte jeg skulle prøve å bruke den for å koble min Dell XPS laptop mot min T-Trone HD-TV, men det var visst lettere sagt enn gjort. TV-en vil ikke finne PC-en min, og viser inget bilde, den bare blinker mellom blå (standard) og svart. Som om den prøver å koble seg til men ikke får det til. Betyr dette kanskje at den kabelen ikke fungerer med min PC? Og ja, er ikke sikker på om dette er rette forum så beklager hvis det er det. Og gi meg en dytt i riktig retning. EDIT: Er en slik jeg har: Endret 5. januar 2009 av Groening Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Trykt "fn+f7" elns slik at den sender bilde igjennom VGA utgangen? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har holdt på med slikt før, prosjektoren min er nå på hver dag. Så jeg har ikke glemt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå