Rabbid Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Gammelt innlegg Her paa hybelen faar jeg kablet nett fra skolen, men mobilen min har som de fleste (om ikke alle) andre mobiler ikke port for nettverkskabel (). Har lenge prövd aa sette opp Ad-hoc fra laptopen med Internett til telefonen min, men har en del problemer. Tilkoblingen virker svært ustabil (varer ikke i mer enn maks noen minutter) og har ikke Internett. Har Internett via kablet nett (eth0) og Ad-Hoc via et Broadcom-kort som funker (wl-driver, eth1). Har prövd NetworkManager for tilkoblingen og Firestarter for aa dele nett mellom eth0 og eth1 (som i fölge masse googling skulle hjelpe) Noen som har tips til hvordan jeg skal faa dette til aa funke, eller forklaringer paa hvorfor det ikke gjör det? Har naa gitt opp det aa ordne Ad-Hoc og pröver meg i stedet paa aa gjöre laptopen om til en ruter. Selvfölgelig gikk ikke det helt uten problemer (siste gang jeg faar meg PC med Broadcom-kort), jeg faar ikke stilt den inn paa Master mode. Noen som vet hvordan jeg kan gjöre det? (Hvilken driver osv. Kjörer wl-drivern naa) Endret 5. januar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå