Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Opel omega

Anbefalte innlegg

Hei! Har som tidligere nevnt en opel omega B, 1998mod. Har vært innpå drøssevis av nettsider for å finne styling som jeg liker. Finner liksom ikke noe som står i stil, syntes jeg. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i styling til denne opelen? Nettsider el?

Noen som har litt å velge mellom.:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personli syns jeg fineste stylingen til Omega er Irmscher sin. Den blir solgt gjennom diverse nettbutikker (har ingen for hånden akkurat nå, men google er din venn). Prisen er litt stiv på de, men da får du for det første genial passform og en diskre styling som ikke prøver å gjøre Omega'n til en superbil med ville vinkler og snåle profiler :)

Lenke til kommentar
Personli syns jeg fineste stylingen til Omega er Irmscher sin. Den blir solgt gjennom diverse nettbutikker (har ingen for hånden akkurat nå, men google er din venn). Prisen er litt stiv på de, men da får du for det første genial passform og en diskre styling som ikke prøver å gjøre Omega'n til en superbil med ville vinkler og snåle profiler :)

Ja enig i det! Vil ha noe som er stiligt, men diskret! Noen som kan gi meg noen nettsider?:p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mye av stylingen du finner på nett til Omega b er fryktelig :thumbdown: Så for å få en fin og litt mer diskre omega ville jeg ha godt for ting som B2 lister, MV6 front og bakfanger og en netting grill. Kansje noen øye lokk og en irmscher spoiler på MV6 frontfangeren. Andre alternativ til frontfangere er irmscher sin eller en som heter RS4 (google så finner du) MV6 fangerene får du kjøpt nye hos opel eller brukt, samme med B2 listene.

Omega er ingen ''gubbebil'' :mad:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...