uranus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg og noen venner har startet å filme "jackass" lignende filmer. Skal si ifra når vi er ferdig med en av de og hvor man kan laste den ned. Har noen noen tips til hva vi kan gjøre? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Omg. Hvilke stunt utdanning har dere? Dere er klar over Jackass folka er proffe stuntmenn? Idioti kaller jeg det... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Link til oversikt over hvem i Jackass-crewet som er proffe stuntmenn kunne jeg godt tenkt meg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Dei er kanskje ikkje so proffe alle, men Bam Margera er iallfall proff skater. Og av gjestar som dei har hatt i tv-programma, så har dei fått med seg folk som Mat Hoffman, Tony Hawk og Mikey LeBlanc. Dei er jo ganske proffe i det dei gjer. Resten av gjengen er vel kanskje tvilsomme... Sjølv synest eg det er (som sagt) idioti å filma slikt sjølv. Det er er tross alt ein grunn til at programmet heiter Jackass... Til slutt: Heilt feil forum å diskutera dette på. Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 jA på sluttsekvensen kan du legge til navnet kim gulbrandsen Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg sier Sett igang! Det er alltid artig å se "Survival of the Fittest" i faktisk aksjon! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Jeg kan ikke si at vi er "proffe", men vi har alltid noen som kan ta kontakt med lege og det hvis noe skulle skje. Men vi er ikke like "crazy" som Jackass da... Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 det er ikke brare en dum ting å lage jackass ting! bare pass på at dere ikke skader dere! det man bør tenkte på på forhånd er at man har to kaerar. det hele blir mye bedre da! det andre er at scene bør ikke være for lange og vise alt som skal skje før og etter stunte er gjort ha tempo og skifting. det er det feteste:D Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hmm, var med gjengen til en kamerat en gang, og var vitne til et stunt som krever følgende utstyr: * 1 stk moped (må kunne gjøre 60-70 km/t på flatmark) * 1 stk trå-leketraktor (helst blå) * 1 stk tau (type sånn som ikke ryker med en gang) * 1 stk mopedfører (type en som klarer å kjøre moped stødig) * 1 stk traktorfører (type sterk nok til å kunne holde tauet med henda) * 1 stk lang, flat strekning uten for mye humper * sikkerhetsutstyr etter ønske man gjør så her: 1. fest tauet rundt magen til mopedføreren 2. la mopedføreren sette seg på mopeden 3. la traktorføreren holde den andre enden av tauet - helst med begge hender 4. la traktorføreren sette seg på traktoren - føttene skal IKKE på pedalene 5. fyr opp moped 6. kjør moped fremover, i fortrinnsvis stor fart 7. få gjerne med ansiktsuttrykket til personen som sitter oppå en blå trå-traktor i 60 km/t - kan love deg at han ikke føler seg spesielt trygg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Men hvis traktorføreren er FOR sterk detter jo han på mopeden av istedet. Det er jo myyye artigere Så slår forhåpentligvis fyren seg ihjel, og verden er kvitt en idiot til. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Men hvis traktorføreren er FOR sterk detter jo han på mopeden av istedet.Det er jo myyye artigere Så slår forhåpentligvis fyren seg ihjel, og verden er kvitt en idiot til. nuvel, deg om det. det skjedde ikke når jeg så på. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Er ikke dette å oppfordre til ulovlige handlinger? hehe.. Bl.annet så har vel ikke mopeder lov å kjøre raskere enn 45 km/t? mvh en trøtt Jan Ove Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ang. ulovligheter ja.. hehe.. Generelt ang jackass-gjengen har de vel ikke akkurat lisens på å kjøre store handlevogner gjennom vei med stor gjennomfart av asfaltbiter fra sidene.. dere må gjerne prøve å 'herme' jackass, mange vil være kritiske til det, kanskje synes at det ene stuntet var helt ok, og resten blir kjedlig, fordi de får 'ekte' vare på TV! Internt er det selvfølgelig hysterisk morsomt! Lykke til! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Internt er det selvfølgelig hysterisk morsomt! Jeg og noen venner har laget vår egen variant Er ca 50-50 hva folk synes om den, men selv så synes vi den er morsom, samme synes de som kjenner oss ¨ Dere kan laste den ned i linken i signaturen min "ZtuntZ" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå