BoOocaj Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har hørt at xbox 1 spill ødelegger xbox 360 konsollen . er dette sant eller bare bullshit ? takk ----------------------------------- Pezz out ! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg stemmer bullshit, men det er vel ikke alle som fungerer. Lenke til kommentar
BoOocaj Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har prøvd 2 xbox 1 spill men det kommer at du på koble til den gammle konsolen ... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Det er ikke sikkert de er kompatible. http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm det er en liste over kompatible xbox 1 spill. Det står at du trenger emulator men det skjønner jeg ikke fordi jeg hadde ikke noe problem. jeg bare satte inn cden og spilte. Endret 5. januar 2009 av Perrern Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bull shit, men det er ikke alle xbox spill som funker på xbox 360. Det vill ikke si at de ødelegger xboxen på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er nok bare oksedrit. spill i vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå