Sobrio Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Servopumpen har røket på min Citroen Saxo, 98 mod. Noen som kan hjelpe meg med å få tak i en brukt? Evt. noen som vet en forhandler med greie priser? Ny servopumpe koster dessverre utrolig mye, men i det de er brukt, synker verdien radikalt... slik det ofte er med bruktdeler til bil, og bil generelt. Jeg tar i mot all hjelp og tips:) Thanks! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan jo sjekke med www.classicparts.org ...ikke sikkert de har det på web-sida, men skal ikke se bort ifra at de kan skaffe det. Ring dem og hør. Gode priser har dem også. Pantera Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Takker og bukker:) Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Vil det fungere med en servopumpe fra en annen Citroen-modell, enn Saxo? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er vel mulig å bruke servoen fra en Peugeot 106 om jeg ikke tar feil.... Er rundt 90 % sikker på at det skulle gå. Er jo tross alt "samme bilen" i annen forpakning bare. Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Det er vel mulig å bruke servoen fra en Peugeot 106 om jeg ikke tar feil.... Er rundt 90 % sikker på at det skulle gå. Er jo tross alt "samme bilen" i annen forpakning bare. Ok, takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå