Nani17 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva er det beste alternativet av Nestles Fitness, eller Kellogs All-Bran frokostblandinger? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Havregryn med proteinshake istedet for vanlig melk! Lenke til kommentar
Nani17 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Havregryn med proteinshake istedet for vanlig melk! Og det var svaret på hvilket spørsmål? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Beste alternativ for frokostblanding? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) rug fras er den beste av frokostblandingene (høyest innhold av fiber, minst sukker og kalorier) Endret 6. januar 2009 av veggiss Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva menes med best? :/ Minst kcal? mest kcal? mest fett? minst fett? mest protein? minst protein? minst fiber? mest fiber? minst karbo mest karbo? minst............. mest.............. det går evig det. Sorry trådstarter, elendig spørsmål fortjener elendig svar. Lenke til kommentar
Finne Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Elendige spørsmål fortjener enda bedre svar.. Endret 6. januar 2009 av Finne Lenke til kommentar
Nani17 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hahaha, slapp av litt a, okey? Greit, dere er kostholdsjunkier og vet alt om ernæring og helse, men gutta boys, slapp av nå. Jeg lurte på hvilken frokostblanding av de nevnte som best fungerer som FROKOSTBLANDING. Dere får ingen pris for å komme med "årets svar på dumt spørsmål". Hvis det var et dumt spørsmål, noe det kanskje var av en eller annen grunn, kunne du heller forklart hvorfor det er vanskelig å svare på det dumme spørsmålet. VM eller? Slapp av litttttttttttttttttt, okey? Edit: Veggis svarte meg helt normalt, han kom med et bedre forslag til normal frokostblanding. Men sorry om jeg var VELDIG uklar med spørsmålet da, jeg orket bare ikke å bruke 40 ekstra sekunder på å skrive ned alle detajler. Spørsmålet var egentlig: Hvilket er det beste alternativet som FROKOSTBLANDING. Det var jo uklart. Endret 7. januar 2009 av Nani17 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er like uklart! Som frokostblanding sier ikke no, hva vill du ha ut av frokostblandingen? karbs? protein? fiber? lav gi? høyt gi? trege karbs? raske karbs? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så havregryn er ikke et alternativ til frokostblanding..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå