Steina Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei, jeg er på tur til å kjøpe meg en ny telefon. Har fra før en Sony Ericsson K750i, bare uten kamera, så jeg trenger ny. Fikk en C702 i julegave, men har allerede en C702 som arbeidstelefon, så vet at den ikke duger. Skal derfor bytte den inn til en annen. Har vært innom butikken den ble kjøpt, og bestilt en Sony Ericsson C905, men nå er jeg usikker. Kanskje det er bedre alternativer på Nokia sin side? Pris: maks 5500kr (Lokal forhandler. Prisnivå med C905) Generelle krav: Over middels godt kamera. Stor skjerm\ oppløsning. Raskt telefon, som funker godt på nett-surfing via WLAN. Bør støtte MSN IM. (Windows Live Messenger ect.) Ønsker: God GPS. Merker: Nokia eller Sony Ericsson. Form: Vanlig eller skyve. Dette er vel egentlig de eneste kravene jeg har, så håper noen kan komme med en formening om jeg bør gå for en av Nokia sine modeller, istedet for Sony Ericsson C905 ect. ? Bestilte C905 egentlig bare på grunn av at den er testvinner på mobilkamera, men er veldig usikker, så synes det kan være greit å høre andre sine meninger. Ikke har jeg peiling på hva som er best av Nokia sine modeller heller. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg tror faktisk C905 er et godt valg etter dine kriterier. Tenker litt på N82 også, men denne er ikke rask, har ikke så god skjerm og ikke like godt kamera som C905. Eventuelt Nokia N85, som er forholdsvis rask, god på nett, men kamera er fortsatt ikke på topp, og har kun fotolys. E-serien til Nokia er utrolig rask og digg og god på surfing, men kamera er nedprioritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå