ⅵdar Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den er sikkert ikke noe dårligere enn en ekte epletelefon Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den er sikkert ikke noe dårligere enn en ekte epletelefon Nå mistet jeg jaggu meg all respekt for deg Hehe Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den ser stor og klumsete ut. Uansett, de som mener at telefonen er kul/pen/ok er sikkert sånne folk som synes at den første game-boyen var verdens tøffeste gadget... Min mobil er penere, kanskje mindre robust. Denne ser jo ut som en murstein... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 fin liten device dette her, er sikkert mye mer praktisk enn den vanlige iphone til gjenomsnittsbrukeren, tipper også denne telefonen har mer enn nok til normalt bruk og koster sikkert 1000 ganger mindre enn iphone Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Den kan sikkert sende mms Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 æææææææææææsj Den kan sikkert sende mms det kan min iPhone Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Som Kelloggs Corn Flakes sier: "The orginal is best". Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Som Kelloggs Corn Flakes sier: "The orginal is best". Iphone 1st gen? Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Søren Afghan0, jeg trodde et lite øyeblikk der at de faktisk hadde denne på DX :=) Tror nok heller ikke at Apples advokater tjener så voldsomt mye på dette her.. Bare vent og se, den vil sikkert dukke opp på DX. Den vil riktig nok ikke hete iPhone Air men mobilen vil være den samme. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg vil ha igjen de 23 sekundene jeg sløste bort fordi amobil bruker misvisende overskrifter. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det værste er at den muligens har meir funksjoner en orginale apple produkt. Største problemet som eg ser med telefonen er at den ser ut til å være veldig stor (og at den er piratkopiert). Eller rettare sagt det er eit nytt orginalt produkt, berre med ein tjuvlånt logo. Er sikkert mogleg å selge ein slik telefon, fysiske knappar har fortsatt eit marked. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Den er sikkert billigere enn din iPhone:) Lenke til kommentar
whazzo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Den er stygg, det er klapp mobil(ikke å anbefale) og det er ikke engang touch! Ikke apple produkt om du spørr meg Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Den er stygg synes den er sjarmerende og er itillegg et fint design med lite bling bling, slik en telefon burde være det er klapp mobil(ikke å anbefale) hvorfor ikke? har hat samme klappetelefon i over to år nå, aldri oppstått noe problemer og klappetelefoner beskytter hovedskjermen og det er ikke engang touch! også...? touchskjerm er ikke et must og egentlig ikke et behov for en telefon som man skal ringe og sende melding med Ikke apple produkt om du spørr meg når ble det et apple produkt? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 også...? touchskjerm er ikke et must og egentlig ikke et behov for en telefon som man skal ringe og sende melding med Det er faktisk folk, inkludert meg, som gjør alt annet enn å ringe og sende sms med telefonen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Poenget var vel at for de av oss som kun ringer og sender sms med mobilen er touch-skjerm unødvendig. Jeg synes faktisk ikke iPhone Air-mobilen så så gale ut. Apple-logoen var kanskje litt i største laget. Kameraet var plassert litt langt opp på telefonen, men ellers så den jo faktisk helt dugandes ut. Jeg er av typen som liker stilrene telefoner. Denne telefonen var stilren, hadde et ryddig knappe-oppsett etc. Om byggekvaliteten er god og programvaren stabil hadde jo den der nesten vært aktuell for meg. ^^ Litt stor kanskje (Skal man tro bildene), men fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg