Gå til innhold

The Killers - Day & Age

Papirstopp

Anbefalte innlegg

Her kan du skrive om dine forventninger du hadde til albume, og de du fikk innfridd.

Du kan skrive om The Killers generelt også. Håper det ikke bare er meg her som synes at the killers er et fantastisk band

Første gangen jeg hørte den nye plata var jeg overasket. Jeg synes bandet har tatt en ny vending og jeg likte det godt. Nå hører jeg på sangene om og om igjen, de blir simpelten bedre for hver gang.

Jeg gir plata en sterk 5 av 6. (så er jeg stor fan i tilleg så)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

jeg ble veldig skuffa egentlig. Hadde håpet noe mer ala Sam's Town, men i stedet blir jeg servert en stor porsjon sukkerfylt synth-rape. :(

Lenke til kommentar

Helt enig! Spaceman og Losing Touch er til dels den stilen de hadde på de to første platene, og det er også de sangene jeg liker best på det nye albumet. Men nei, Day & Age var for annerledes i forhold til Sam's Town og Hot Fuss til at jeg vil klare å like det skikkelig.

"Bones" har et ganske kult refreng, ellers skjønner jeg meg fint lite på The Killers. Alt jeg har hørt av dem har vært sånn passe hult. Hva annet hører man på om man liker The Killers?

Vil påstå jeg liker The Killers. Fra topp ti-listen på last.fm så kan jeg dra frem disse bandene i den rekkefølgen som er mest avspilt.

Pink Floyd

Metallica

The Who

In Flames

Porcupine Tree

Roger Waters

The Killers

Coldplay

Led Zeppelin

Muse

Men vil tro at folk som lar seg frelse av Day & Age kanskje har litt andre lyttevaner.

Lenke til kommentar

Ufattelig skuffet over cdn. Var altfor pompøs(vet ikke heeelt om det er ordet) og treig, ikke noe driv i sangene som det du finner i All these things that I've done, Jenny was a friend of mine og Andy you're a star.

As for hva en som elsker the killers liker: Kan ta utgangspunkt i lista til The Grand Vizier med litt endringer, og da ser den slik ut:

Queens of the Stone Age

Radiohead

Placebo

The Smashing Pumpkins

Porcupine Tree

Opeth

The Killers

Coldplay

Keane

Muse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...