wrigglewriggle Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Denne posten er et rop om hjelp men også et ønske om innspill fra dere der ute. Nå har det seg sånn at jeg går på UIB , er tatt inn på en Bachelorgrad i språk. Problemet mitt er at undervisning i det språket jeg skal ha starter ikke før 2010 så jeg må bruke frie studiepoeng dette semesteret ( Kunne selvsagt ha utsatt men foretrekker og fortsette ). Men min manglende evne til å finne god informasjon + min egen latskap gjør at jeg sitter litt... i saksa akkurat nå og trenger litt hjelp. Jeg MÅ ha fagene bestemt på Onsdagen og få meg meldt opp da. Jeg sitter og blar litt her på forskjellige emner men jeg har egentlig ikke helt forstått hva jeg faktisk kan velge. Jeg går på det humanistiske fakultetet? Vil det si at jeg kun kan velge emner derifra i de frie studiepoengene, eller kan jeg se på alle de ulike bachelor gradene som er over hele universitet og plukke ut alle mulige emner som finnes der? Vet som sagt at man kan ta utenlandsopphold...men det blir lite aktuelt med en forbredelse på 2 dager For å gjøre spørsmålet mitt mindre blir det vel...kan jeg velge hva som helst som hele UIB har og tilby? eller kan jeg kun velge de emnene som er innenfor min bachelor grad? Skal nevne at denne listen er særs liten og tilbyr veldig uinterresante fag. Skal selvsagt ta en telefon til resepsjonen på universitet imorgen og høre litt. Men litt hjelp fra andre universitetsstudenter settes pris på. (Jeg går på vgs/ungdomsskolen og tror/har hørt innspill setter jeg ikke pris på da jeg vil bare lure enda mer på om det er fakta du kommer med, no offence Tar forbehold om skrivefeil =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå