vegardter Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg lurer på om det er mulig og få lagt et bilde på toppen av hele Nettby sia mi. Jeg mener, Har du nettby kan du besøke ''Ve3''.. Jeg har veldig lyst til og legge in et bilde på toppen av det hele.. ca. 5x30 bilde.. Men er det noe html kode for det? .. Spurt noen kompisser som er like fjern som meg når det gjelds slike ting, tenkte og spørre dere:P Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 er så enkelt at allerede html koden er der for deg:P trykk på ikonet som heter sett inn bilde er så enkelt at allerede html koden er der for deg:P trykk på ikonet som heter sett inn bilde Lenke til kommentar
OldiThenrik Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det funker ikke hvis han skal ha den som toppbilde Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det funker ikke hvis han skal ha den som toppbilde ahh:/ beklager Lenke til kommentar
vegardter Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Ingen som har peiling? : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå