Gå til innhold

gratis mysql host?

Anbefalte innlegg

trenger en gratis mysql host med minst 10mb til mysql databasen. hostens sider MÅ være på enten skandinavisk eller engelsk og det må være mulig å legge filene opp med ftp. jeg har IKKE lyst til å kjøpe eget domene så alle de som er gratis untatt registrering av domene kan man bare glemme.

i tillegg kan du bare glemme å komme med disse:

[*] lycos (dritt greier... phpbb2 funker ikke med lycos på noen måte :evil:)

[*] Spaceports.com (tregt som fxxx)

[*] starthotel.dk (bare 5mb ellers en MEGET bra tjeneste)

[*] FriServerplads.dk (har ikke ftp og har billioner av feil, bokstavlig talt...)

[*] www.freesql.org (bare mysql db og men tilater ikke bruk av mye resurser :evil:)

[*] coolfreepages.com

tror egentlig jeg har sett på de aller fleste hostene som finnes med engelsk eller skandinavisk side, men man vet jo aldri... noen tips? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok bare å gi opp...

Jeg var i samme situasjon for noen måneder siden, og jeg fant ut at gratis Mysql som fungerer, finnes ikke.

Mener å huske at du snakket om forumet i en annen tråd, i såfall er ikke www.dk3.com et alternativ heller (de tillater ikke hosting av forum).

Lenke til kommentar
Det er nok bare å gi opp...

Jeg var i samme situasjon for noen måneder siden, og jeg fant ut at gratis Mysql som fungerer, finnes ikke.

Mener å huske at du snakket om forumet i en annen tråd, i såfall er ikke www.dk3.com et alternativ heller (de tillater ikke hosting av forum).

tenkte litt på et lite forum ja :wink:

den hittil beste hosten jeg har prøvd er www.starthotel.dk og jeg snakker av erfaring. :yes:

det som er litt synd med dem er at du "bare" tilbyr 5mb til mysql. finner jeg ingen annen for jeg prøve med dem eller vente til høsten 2004. da skal jeg starte med studier og kanskje jeg da kan hoste den på 100mbit linjen hvis det er lov....

Lenke til kommentar
Uansett, du kan bare glemme å få gratis (bra) MySQL hosting....det funker aldri.
www.starthotel.dk er den eneste stabile mysql hosten jeg har funnet, til gjengjeld så er den knall bra! Stabilt som pokker og omtrent samme fart til og fra sidene hele tiden, så kom ikke å si at det ikke finnes gode mysql hoster, det er bare at de virklig gode hostene ikke tilbyr stor lagringsplass og derfor ikke bli aktuelle :wink:

Har forresten løst mitt problem... starthotel, en start.no konto og et FUDforum ble løsningen. Litt tregere enn om jeg hadde hatt alt på et sted, men det er til nå stabilt og ikke altfor tregt.

Case close

for de som skulle ha interesse så er adressen http://home.no.net/ahhs/FUDforum2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...