Scorpio45 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Lurte bare på om man trenger den lappen man får i posten for å hente en pakke som du har bestilt via postoppkrav? Eller kan du bare si at du skal hente pakken, deretter å skrive under? Endret 5. januar 2009 av Scorpio45 Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tror posten organisere pakkene sine på butikken/lagret etter nummer. Hvert fall er det sånn på postkontoret mitt at de tar de to siste nummerene i sporingsnummeret samt første bokstav i etternavnet og skriver på pakka, så det skal være lettere å finne. Hvis det er et stort postkontor kan det kanskje bli vanskelig. Men har selv hentet pakker uten noen lapp, bare vist annen legtimasjon Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du søker på sporingsnummeret på posten.no, og skriver ut hentelapp. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det holder med å vise sporingsnummeret. Lenke til kommentar
kattis Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hender også ofte at du får en SMS, isåfall fungerer det som en hentelapp Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 jobber selv i posten. De i posten kan søke på navnet ditt. Da er det viktig med gyldig legetimasjon. Lenke til kommentar
nls Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 muligheten av å spore på navn er dog begrenset av EDI løsningen til firmaet som har sendt pakken. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Kjapt og greit; Det varierer. De siste par årene har jeg rukket å "teste" 3-4 postkontorer rundt om på østlandet, og det varierer veldig hvordan det funker. Det skal helt sikkert ikke være sånn, men det er nå min erfaring. Noen steder holder det å komme med sporingsnr på en lapp, noen steder trenger du bare si navnet ditt, mens andre steder igjen vil de nesten ikke se trynet ditt før du har vist leg og en hentelapp...... Endret 16. februar 2009 av jonlem Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Eg ser pakken min er komt til postkontoret, som er rett ved siden av her eg jobber. Kan eg bare skrive ned sporings nummert og hente pakken etter jobb? eller må eg hjem og henta lappen som ligger i postkassa og så kjøre ut igjenn? Endret 18. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja det går fint. Men å ikke ha sporingsnummer går ikke. De lagrer ikke pakker på navn/etternavn i systemet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå