krimol Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei! jeg har drevet og overført en rekke DVD til PCen min. Dette tar veldig stor plass so jeg lurer på om der finnes en konverterer som jeg kan velge fleire enn 1 film. slik jeg kan sette på en rekke filmer til konvertering. finnes dette? fra DVD til Mpeg, avi, Divx eller noe slikt Lenke til kommentar
Samara93 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 WinAvi og ConvertXtoDVD er gode konverteringsprogrammer Lenke til kommentar
krimol Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 WinAvi og ConvertXtoDVD er gode konverteringsprogrammer ok, men er de mulighet til å convertere 5 dvder samtidig, til f.eks Divx elns ?;D Lenke til kommentar
krimol Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 WinAvi og ConvertXtoDVD er gode konverteringsprogrammer visst jeg laster ned desse to program og noen til. Så lar heg alle 4 convertere hver sin film. Kan dette ødelegge kvaliteten på filmene? Lenke til kommentar
knut4629 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei Min erfaring er mest fra Hi8 oh DV til hardisk. Enhver konvertering til nytt filformat betyr en kvalitetsforringning. Min erfaring med Studio 12 er å lagre mine videoer i avi-format (fra Hi8 og DV) dette er så vidt jeg vet det minst komprimerte formatet. Filene blir jo enorme - 13 gB pr time, me vi har jo store harddisker i dag... Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå