Tobruk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hepp.Har endelig skaffet meg hd-tv og blue-ray spiller,men hvilken er den beste filmen for å skikkelig vise fram herligheten??Tenkte på Ringenes Herre men...Noen forslag?? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fikk 17 blu-ray filmer til jul, men Playstation 3( som jeg bruker som spiller) sluttet å fungere andre juledag. Uansett så har jeg hørt at Transformers har Dark Knight er gode filmer visuelt. Animasjonsfilmer som feks Kung-fu panda er ypperlig om du vil iponere noen med bildekvalitet. Av det jeg har sett selv, så syntes jeg Letters from iwo jima og No country for old var veldig, veldig gode bildemessig, mens Die Hard 4 har en scene med et sinsykt heftig lydspor! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 No country for old men skal visstnok være den beste hva gjelder bilde og lydmessig. Husker ikke hvor jeg leste det. Jeg personlig syntes bildet på den filmen var top notch. Men det er også The Dark knight. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 På denne siden har mange brukere rankert en haug med blue-ray filmer. Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takker for svar...Da er Dark Knight bestilt... Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Animasjonsfilmer er best for å vise bildekvalitet. Der er derfor de viser så mange av dem der de selger HDTV'er. Den visuelt beste av dem (syns jeg) er Wall-E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå