Xander^ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Noen som vet om man kan "låse" hdd i pc`n..hvis man feks har en fest så er det mange fingre som trykker på tastaturet..så kanskje all the sudden "format complete" lissom.. låses i windows med passord elns..? er jeg helt på jordet eller finnes det ett slikt program? :-? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvis du har xp trykker du bare win + l. Legg bare passord inn på kontoen din Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 det var ikke det jeg hadde tenkt meg..men en lås som tar kun en/flere partisjoner..windows må kunne være operativt Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 lag en begrenset konto da... så kan du gjøre filer (eller mapper) private på din konto. Da kommer ingen andre inn på de. (tror du må ha NTFS da). Opprett f.eks en begrenset konto med navn Fest og hoi. Da er det vel begrenset med fanskap man kan gjøre. Edit: Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå