oleseglem Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg skal ettervhert kjøpe meg en stasjonær pc, så jeg satte meg ned og laget et oppsett. Ser dette ut til å passe sammen? Bruksområdet til pcen er i utgangspunktet: Spill (spiller foreløpig ikke noe av de nyeste spillene), film i HD-kvalitet, musikk og diverse enklere oppgaver. Har også tenkt litt på komponenter det kan spares inn på: Skjermkort/kabinett/hovedkort/cpu noen forslag til løsninger som ikke gjør ytelsen veldig mye dårligere men letter budsjettet en del? Har også tenkt på og kutte ut skjermen helt, siden pcen vil stå tilkoblet en 40" lcd mesteparten av tiden. Takker for svar. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du har planer om å kjøre 64 bits windows ja? ellers vil jeg si cpu, HK, psu og kabinett er gode valg, litt usikker på om du burde ta sapphire som produsent av skjermkort, men selve kortet du har valgt burde funke bra;) (hørte rykter om noe driver problemer med sapphire, jeg kan ikke bekrefte noe av dette, men er lurt å ta en liten research på dette;) Harddisken har fått bra kritikk også i grunn;) Lenke til kommentar
oleseglem Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ja tenkte å kjøre 64 bits windows, ser jeg har glemt dvd-drev, men det er ikke så nøye. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det morsomme er at du har ca samme PC som jeg bestilte for en kamerat, som jeg har fått låne nå i 4 dager, hitill har jeg blitt veldig imponert over hvor bra den klarer seg. Eneste er at du har bedre skjermkort og han hadde raptor harddisker. Det er spesielt HK-et jeg liker veldig godt, det yter veldig bra. Lenke til kommentar
oleseglem Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Høres bra ut=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå