-Perry- Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hei, jeg har fått meg ny pc, men det følgte ikke med noen hd da han hadde personlige ting på den,så jeg tenkte at jeg bare kunnebruke den gamle med ferdig innstalert OS. Men det funket ikke. Og jeg vil ikke formatere disken min pga min søster har masse bilder og sånn. Endret 5. januar 2009 av Eskepapp Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det går ikke sånn uten videre å bruke en disk med "ferdig innstalert OS", med mindre PCene ellers er helt like. Du må installere på nytt, eventuellt en Repair Install. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Det går ikke sånn uten videre å bruke en disk med "ferdig innstalert OS", med mindre PCene ellers er helt like. Du må installere på nytt, eventuellt en Repair Install. Ok,takk for svar, da kjøper jeg en ny disk:) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 tror det hårek mener er at du fint kan installere windows på nytt uten å formattere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå