hitokiri Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Men folk i Storbritannia går ikke mann av huse, ifølge kilde. Les mer Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I disse finanskrisetider må vi lære oss å ikke forvente at alt skal gå over alle forventninger. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I disse finanskrisekrisetider burde gratistjenester gå over alle forventninger. Lenke til kommentar
tomatos Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 for at de skal selge flere synes jeg at de burde sende det med alle telefoner:woot: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dette har jeg ikke fått med meg i det hele tatt. Synes tilbudet virket spennende jeg. Gratis musikk på mobilen i et år kunne lett vert avgjørende neste gang jeg kjøper mobil. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 I disse finanskrisetider må vi lære oss å ikke forvente at alt skal gå over alle forventninger. Dagens selvmotsigelse! Tjenesten er for meg null verdt sånn som den er idag. Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg kommer aldri til å kjøpe musikk med DRM! I tillegg er det ikke snakk om at jeg skal leie musikken min for ett år. Pr. idag finnes det ikke et eneste lovlig tilbud som overgår det å gå til platebutikken og det i seg selv er grunnen til store deler av piratkopieringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg