eUnaas Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg skal lage en presentasjon av et særemne på CD. Jeg velger å lage en html side. *Hvordan lager jeg en html side uten å ha explorer menyen i toppen? slike som vi ser på pup-upp vinduer og slikt. Dere skjønner hva jeg mener. *hvordan får jeg tilknyttet film på siden? slik som denne: http://www.idolonfox.com/video/video_vault...01/wmp8/300.htm takker allerede for tips og hjelp Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Opera blir helt borte om man trykker F11! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Opera blir helt borte om man trykker F11! Det blir ikke IE ! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du må bruke java for et slikt popup vindu uten noen meny på toppen. Spør på web-designdelen av forumet. LIgger under "Programmering" Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Javascript kan jo hjelpe trur det ligger noe på www.online.no hjemmeside hjelp. lenge siden koda html nå så husker ikke helt Lenke til kommentar
muffe Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Opera blir helt borte om man trykker F11! Det blir ikke IE ! Vedde? Min IE 6 blir. Det eneste som blir igjen er rullefeltet til høyre. Ikke en jævla meny igjen! Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du må bruke java for et slikt popup vindu uten noen meny på toppen. Helt feil! Du kan bruke JavaScript! Bruk programmet "1stpage 2000". Det er gratis og der har du en egen knapp du kan trykke, for så å velge hva som skal synes, så lager den koden for deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå