Chester Drawers Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Oppgraderte maskinen min med fersk RAM og en ekstra hd her forleden. Blåste samtidig unna litt støv med trykkluft. Når jeg forsøkte å starte maskinen igjen var den helt død. Kun et par dioder på hovedkortet er det liv i. Kan det være at PSU har tatt kvelden? Maskinen er to år gammel. Strømforsyningen er en ca. 3 år gammel Mist 500W. Leste nettopp i et forum at disse stort sett har begrenset levetid, men at de har 5 års garanti. Endret 5. januar 2009 av Chester Drawers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har samme problem nå. Installerte en ekstra HDD, blåse vekk litt støv med trykkluft, og skulle skru på. I starten gikk sikringen med en gang jeg koblet til strømkabelen, selv med bryteren på PSU satt til off. Når jeg prøvde å holde inne power-knappen samtidig som jeg puttet inn strømmen (fremdeles med PSU-bryteren av), forsvant dette problemet, men pcen er fremdeles helt død. Kanskje noen andre som har vært borti dette vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er vel hovedkortet ditt som ikke liker minnet. Ta ut de nye minnebrikkene, start maskinen, oppdater bios, gå inn i bios, sett rett spenning, lagre, slå av maskinen, monter de nye brikkene og se hva som skjer. Oppgi alltid hvilke komponenter det er snakk om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå