esptagn Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Heisann. Kjøpte nettopp et splitter nytt kort fra ati. Radeon 9500 og gledet meg stort. Skulle modde og greier da, så fikk jeg remotehjelp til dette. Funka ikke desverre. Men skull koble til tv så så jeg at bildet var sort hvitt. Prøvd alle instillinger 3 kabler bytte scartinngang, alt mulig. Funka griet nårjeg kjørte gammelt kort abit geforce 4 mx 440. Hva kan jeg gjøre. finnes det noen fix for dette fra ati. Noen andre med samme kort og samme problem? ? Glad om noen har peil på dette Lenke til kommentar
Varj Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 sørg for at tv'n støtter svhs, mulig du må bytte via en meny på tv'n Lenke til kommentar
esptagn Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Tv støtter svhs, og jeg kjørte abit geforce 4 mx440 uten problem før. Problemet oppsto først etter innkjøpet av nytt kort Lenke til kommentar
Thypher Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hadde samme problem, men da med Nvidiakort. Fikset problemet ved å velge Ut-enhet under instillingene på grafikkkortet.. Trur valgene var S-VHS eller Composite. Lykke til, håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
Bearmatic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Støtter meg til forslaget til Thypher. Har et Nvidia-kort, og selv om jeg bruker S-video->Scart, ble det farger da jeg valgte composite under skjerminnstillinger for TV-ut. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Radeon kortene er stilt inn på NTSC M som default. Bytt til Pal B evt. Pal G Dette gjøres i Display properties-settings-advanced-displays-TV (bare husk å aktiver secondary skjerm, pluss at du må ha catalyst control panel installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå