Dimitrij Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg bruker mye svarte t-skjorter, men har litt problemer med at t-skjorter(og vanlig skjorter også egentlig) fort blir bleke. Etter 6 måneder er de som oftest fæle å se på. Noen som har noen tips for å holde t-skjortene freshe og beholde fargen etter flere vask? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke vask de så ofte. Vask sliter mye på klær Du får og kjøpt klesfarge på butikken. Kjøper du en sortfarge kan du farge flere samtidig. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Veldig viktig å vrenge plaggene før du vasker dem... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Veldig viktig å vrenge plaggene før du vasker dem... Aldri pleid å gjøre det. Sliter det mindre på plaggene? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Sliter ikke noe mindre på klærne, men slites på innsiden i steden. Dvs at fargen på klærne evt. trykk varer lengre. Man burde vrenge alle plagg før man vasker dem.. Lenke til kommentar
deu Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg vrenger alle plagg, og har aldri hatt problemer med at fargen/trykk osv. blir blekt, tørket ute, kun sentrifuge. Bruker du tørketrommel? Det sliter vel spesielt mye på klærne, men om det også gjør klær blekere vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå