Rawkus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg skulle til å foramtere og rydde opp litt på pc'en min.... etter en avinstalleringsrunde, skulle jeg restarte..... Da hørte jeg en rar lyd når den slo seg av.. jeg brydde meg ikke no mer om det siden alt hørtes fint ut når den starta igjen og alt fungerte som det skulle.... jeg installerte windows og skulle til å finne fram sp3 da jeg oppdaget at det stor "lokal disk f:" i stedenfor B.I.G. G: som det vanligvis gjør... da jeg prøvde å komme inn på "lokal disk f:" så fikk jeg beskjeden "F: er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang." :-? :o Hva kan ha skjedd? Jeg vet det finnes noen programmer som kan få frem data fra en "ødelagt" harddisk. Fungerer dette og hvor kan jeg få lastet det ned? Dette er jo ***** kjedelig i og med at jeg hadde 50-60 gb med det meste av spillprogrammerfilmer på denne disken... :wink: Vær så snill å hjelp meg! Har testet den med wd's diagnostics greie og den fant ut at hdd'en var helt fin.. finnes det noen programmer som kan gjenopprette dataene? hvor kan jeg laste ned et slikt? Jeg vil VELDIG gjerne ha det igjen skjønner dere.... Ingen Hjelp??? Tror jeg får formatere den ........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå