kandinsky Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei alle sammen. Kjapt spørsmål. Når jeg setter sammen en katalog i InDesign, med med f.eks. 6 separate sider lagd i Photoshop, hvordan kan jeg få ut en pdf med én forside, så to sider, så to sider til også én bakside? Når jeg åpner pdf´en er det enten en og en side ellerså er det to og to med forsiden og side nr. 1 på samme side. Hvordan fikser jeg det? Rotete forklart, beklager.. Stresser veldig her nå. Takk for svar! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hei alle sammen. Kjapt spørsmål. Når jeg setter sammen en katalog i InDesign, med med f.eks. 6 separate sider lagd i Photoshop, hvordan kan jeg få ut en pdf med én forside, så to sider, så to sider til også én bakside? Når jeg åpner pdf´en er det enten en og en side ellerså er det to og to med forsiden og side nr. 1 på samme side. Hvordan fikser jeg det? Jeg lager bare et nytt dokument på 6 sider med Facing Pages, og så blir det riktig automatisk... Bruker CS3 forøvrig. Endret 5. januar 2009 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå