fff2008 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei Fant ekstreme mengder av donaldblader, donaldpocket, onkel skrue-hefter osv da vi ryddet ut av barndomshjemmet. Mange av pocketbøkene er veldig gamle, første utgave og greier. Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan få solgt dette til samlere etc? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei Fant ekstreme mengder av donaldblader, donaldpocket, onkel skrue-hefter osv da vi ryddet ut av barndomshjemmet. Mange av pocketbøkene er veldig gamle, første utgave og greier. Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan få solgt dette til samlere etc? Qxl.no? Finn.no? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Mye kommer ann på kvaliteten av bladene. Et par rifter/bretter på sidene kan avgjøre om bladet er verdt noe i det hele tatt. Sist jeg så over mine gamle (godt leste) donald blader var det ikke mange av dem som ville vært innteresante for samlere. Hvor gamle blader er det snakk om? hvilket år, utgave etc? Samlet endel på tegneserier før. Endret 6. januar 2009 av Christeven Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eg ville ha tatt med eit lite utvalg til ein tegneserieselgar og høyrt kva dei tilbyr eventuelt verdsetter blada til. Tilstanden på blada er veldig viktig, tegneserier med flekkar og brettar er kun interesange for folk som manglar akkurat det bladet i samlinga. Samliga er også vært meir om du har komplette sesongar med blad. Desse auksjonssidene er greie for å kvitte seg med gamle blader, men om du faktisk har noke av verdi i samlinga så kan det være greit å vite det før du legger dei ut til auksjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kvalitet , kvalitet , kvalitet....jo bedre dess mer cash Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det selges temmelig mye slikt på gibud.no. Dette er etter min mening en av de beste plassene for salg av slikt her i landet Spesielt kostbart er det ikke å annonsere heller. 3% av salgssum skal siden ha, dette er oftest mye lavere enn hva konkurrerende sider skal ha, spesielt der det er snakk om mindre beløper for hvert eksemplar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå