morgenutgaven Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Oppdateringen av Macbook Pro 17 tommer har latt vente på seg etter at 15-tommeren og Macbook ble betydelig forbedret. Les mer Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Den nye modellen kommer til å ha det nye unibody-designet som de nye Macbook og Macbook Pro-modellene har og valget om matt skjerm utgår med dette antakelig helt over hele linjen. Hvordan er de nye glossy skjermene egentlig? Har ikke fått sett de nye Mac-ene enda, utenom på bilder. Er det virkelig gale? Hope so, da kan jeg trøste meg med at jeg fortsatt har verdens beste bærbar datamaskin! Mid 2007 matte 15" skjerm MBP. Endret 5. januar 2009 av xantir Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Glossy skjerm gir bedre farger, men er dårlig i dagslys. Hvis det var spørsmålet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke utbyttbar batteri må vel regnes som at den nå regnes som en del av maskinen og du vil følgelig få 5års reklamasjon? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Glossy skjerm gir bedre farger, men er dårlig i dagslys. Hvis det var spørsmålet Bedre som i glorifiserte overdrevne og urealistiske? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke utbyttbar batteri må vel regnes som at den nå regnes som en del av maskinen og du vil følgelig få 5års reklamasjon? Ja, det tenker jeg også, men det gjør det neppe. Apple er ikke akkurat kjent for å være hyggelige etter endt garantiperiode. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Driter i hva de er kjent for å være. Når man bygger apparatet slik som de gjør er det implisitt at batteriet er en del av maskinen og følgelig om de vil selge varer i Norge må de følge norsk lov. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det verste med skjermene til MacBookene er oppløsningen, - altfor lav etter min mening. Lenke til kommentar
Nothingtown Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke utbyttbar batteri må vel regnes som at den nå regnes som en del av maskinen og du vil følgelig få 5års reklamasjon? Ja, skal bli gøy om noen år når Apple klager over alle som vil bruke reklamasjonsretten når batteriet er gåent. Blir en meget stor utgift for Apple i Norge, det ja. Men det er bare bra. Så kanskje Apple lærer at nedlåsing faktisk ikke er veien å gå. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvordan er de nye glossy skjermene egentlig? Har ikke fått sett de nye Mac-ene enda, utenom på bilder. Er det virkelig gale? Hope so, da kan jeg trøste meg med at jeg fortsatt har verdens beste bærbar datamaskin! Mid 2007 matte 15" skjerm MBP. Jeg har nyeste MBP med selvsagt glossy-skjerm ... Har ikke noen problemer med å se ute om dagen, skjermen er såpass lyssterk at de eneste refleksjonene jeg kan se er noe svakt ved den svarte kanten rundt skjermen. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) MacBook Pro er nå offisielt oppdatert. ] Endret 7. januar 2009 av GCardinal Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jupp, fra bare 22 laken. Blir bare billigere og billigere det her. Endret 7. januar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå