Cjaay90 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Heisann, jeg bare lurer på en ting, å det er om andre en meg har disse plagsome følelsene. 1. Får noen rare klump følelser på venstre side i halsen, i nærheten av mandlen. har no sammenheng med venstre nesebor også. Som om jeg svelger over en klump som nesten er løs. 2. I venstre øret så er det tider hvor jeg får en slags dot i venstre øret når jeg puster in og ut med nesa. Samme følelse som når man holder seg for nesa å presser hardt, bare at jeg ikke trenger å holde meg for nesa, å det skjer når jeg både puster in og ut. Som on det tetter seg, så hører jeg dårligere når det skjer. Detta skjer som regel når jeg tar pushups. 3. Når jeg svelger så svelger jeg som om jeg enten er nervøs eller er på vei til å grine, men jeg er jo ikke på vei til å grine eller er nervøs. Svelger over luft på en måte. Man hører det. De fleste sier det bare er angst, at jeg tenker på det når jeg skal svelge eller no. Samme gjelder klump følelsen. Ikke allergisk mot noe etter hva modern sier, bruker ingen medesin. 18 år, gutt. Noen som har råd om åssen jeg kan bli kvitt disse plagene, eller noen annelse om hva det kan være? Takk. Endret 5. januar 2009 av Cjaay90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei Jeg skal ikke snakke som om jeg er en ekspert på dette her. For det er jeg ikke. Men er det ikke lurt og bare gå til lege og spørre det. Da får du sikkert svar på det. Så slipper du og gå rundt og bli plaget av noe du ikke vet hva er Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå