Gef Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Har netopia 3351 modemet...blir ikke varmt i det hele tatt, har stått på i en måned... skulle tro det var noen form for kjøling i modemet Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har netopia 3351 modemet...blir ikke varmt i det hele tatt, har stått på i en måned... skulle tro det var noen form for kjøling i modemet Hehe. Min router er også helt kald oppå. Men det er jo plenty med luft inne i den da... så på undersiden er den nok litt varmere. E Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 kom forresten på at noen huber har begynnt å banne for bruk av neomodus dc, så hvis du bruker den kan det jo være en idé å bytte til open dc http://www.gempond.com/odc/ den er jo uansett mye bedre. Dette visste du nok uansett... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 ja...var ca. dobbelt så varm på undersiden...men den er ivertfall ikke VARM! bare for å ha sagt det...en kompiss av meg, som bestillte BRAVO fra NGT, kom plutselig ikke inn på den siden man kan sjekke statusen sin på bestillingen. Så sendte han mail til NGT og fikk svar 3 dager etter på, kanskje det ikke er det samme som å spør om ny ip eller...? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 kom forresten på at noen huber har begynnt å banne for bruk av neomodus dc, så hvis du bruker den kan det jo være en idé å bytte til open dc http://www.gempond.com/odc/ den er jo uansett mye bedre. Dette visste du nok uansett... Bruker dc++0.24...vet ikke noe mer... Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Varme: Har SMC Barricade gudenevethvilketnummer trådløs router stående oppå netopia'n min. Gjett hvor varmt det er mellom..? ca 55 grader!! DC: Kommer ikke på hva for noe ufornuftig jeg skulle lire av meg om den saken... Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 ja...var ca. dobbelt så varm på undersiden...men den er ivertfall ikke VARM! bare for å ha sagt det...en kompiss av meg, som bestillte BRAVO fra NGT, kom plutselig ikke inn på den siden man kan sjekke statusen sin på bestillingen. Så sendte han mail til NGT og fikk svar 3 dager etter på, kanskje det ikke er det samme som å spør om ny ip eller...? Sa da ikke at den var VARM på undersiden heller, bare at den var varmere. Hva mener du? Om 3 dager er vanlig behandlingstid på mail? I det siste har NGT variert mellom 4-5 timer og 2-3 dager på behandlingstid. Så du kan nok regne med svar kjapt (men ikke nødvendigvis før påskehelga). E Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Bare at han fikk svar på mail fra NGT 3 dager etterpå om at det var fikset(at saken var behandlet)...jeg mente ikke at du hadde sagt at den var VARM på undersiden, jeg sa det bare fordi den holder heldigvis en grei temp... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 kom forresten på at noen huber har begynnt å banne for bruk av neomodus dc Det tror jeg ingenting på. så hvis du bruker den kan det jo være en idé å bytte til open dc http://www.gempond.com/odc/ den er jo uansett mye bedre. Open DC er noe annet. oDC er Opera DC. Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Får man nye IP adresse hvis man spør NGT? Sendte en mail stund tilbake og tror de sa at det kunne de ikke gjøre? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Stian da.. Du drar i gang en over 2½ år gammel tråd, hadde det ikke vært bedre og laget en ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå