Aetius Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Endelig er vinnerne av Akams julekalender og romjulskalender klare. Er du en av dem? Les mer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Blærk, som vanlig vant jeg ikke Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dag 23 – Nikon D700 med Sandisk Extreme III 4GB minnekort Jaja, kommer tilbake sterkere neste år Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gir opp.. Vinner aldri uansett. Lenke til kommentar
jungl Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ohnoes, vant ikke jeg heller Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Grattis JH, endelig en fra Akam som vant Gratulerer til øvrige vinnere. Jeg kommer sterkere tilbake neste år Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg vant ikke, og kommer nok ikke sterkere tilbake neste år, men man kan jo håpe. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ble en fin liten kameraveske på Djupviken Gratulerer alle sammen! Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gratulasjoner til alle som vant. Bedre lykke neste gang til de av oss som er tapere i dag. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vinner aldri . . Deltat på alt, men det ble null seier < / 3 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nytter ikke å delta på alt, du må også ha alt riktig Lenke til kommentar
ugur-alpay Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Deltok på 8 forksjellige konkurranser gjennom hele Julen og vant ingenting Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var jo helt klart dag 23 som var den beste gaven. Gratulere til vinneren Jeg må nok spare alikevel! Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Grattis JH, endelig en fra Akam som vant Gratulerer til øvrige vinnere. Jeg kommer sterkere tilbake neste år Haha, takk. Yay, ikke ofte jeg vinner Endret 5. januar 2009 av Djupviken Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Premier fra julekalenderen og romjulskalenderen på vei ut døren i dag ettermiddag. Dette er vel ca halvparten av den totale premiehaugen: Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bah. Ingen D700 på meg Dommaren har drukke! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ...men det var jo en Salvesen som vant - noen relasjon til jpsalvesen? Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 YES jeg vant 24 photoshop CS4 pakken :D:D:D:D Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hvorfor ble jeg ikke overrasket når jeg så at kun en av de som faktisk bruker storparten av fritiden til å sørge for at forumet overhodet finnes vant noe, og da en ubetydelig premie i forhold til mange andre? Gratulerer, djupviken. Ikke at jeg personlig blir irritert, jeg er ikke vant med å vinne likevel, men min bror ble ganske irritert. Noen av dere kjenner ham, og vet at han er registrert som medlem, men ikke noe mer. Men han ble veldig irritert på alle våres vegne. Hadde det ikke vært for den gjengen som daglig bruker nesten all sin fritid på dette, så hadde ikke Akam eksistert. Han synes det er blodig urettferdig at det da i praksis er ingen av disse som får sin "lønn" i form av en premie i julekalenderen. Han leser tråder, og vet hvor mye tid mange legger ned i å bygge et hyggelig forum. Han mener altså at det er blodig urettferdig at nesten ingen av dem vinner noe, og kun datageeks og andre nettsurfere som ikke har lagt en finger inn i arbeidet med forumet stikker av med alt. Siden jeg ikke er vant med å vinne noe, så føler jeg ingenting. Men jeg lurer på hva vi har gjort galt i våre liv, som ikke fortjener noe av kaken som våre egne har laget? Jeg er sikker på at de som jobber i redaksjonene heller ikke liker det resultatet, men en rettferdig trekning er jo det eneste alternativ. Men det minner meg litt om forholdene på en industriarbeidsplass. Jeg jobbet i industrien i ferier da jeg studerte, og kunne ikke annet enn å irritere meg grønn over de som synes at fagforeningskontingenten ikke var verdt pengene. Likevel hadde de lite imot å motta de lønnsøkningene og andre fordelene som deres kollegers kontingent har gått til å finansiere, gjennom fagforeningen som har forhandlet frem resultatene. De vil ikke streike hvis det er nødvendig, for de er jo ikke medlemmer av forbundet. Men de fikk da også litt sure miner når det var årsoppgjør, hvis de var dumme nok til å diskutere fagforeningen da. Noen vil bare ha, men aldri gi. Men det er ikke det denne konkurransen handler om. Det den viser, er at vi ikke har god nok karma til å vinne konkurranser i vårt eget fora. Kanskje djupviken vant fordi han er yngst, og derfor ikke har hatt tid til å hore og drikke enda? Selv har jeg både horet og drukket nok til at jeg kanskje er for mange synder til å vinne noe, selv om Norsk Tipping mente noe annet for endel år siden. Kanskje det var ved å overhodet bry meg om forumet at jeg gjorde tabben som ødela min karma, for det er jo endel ateister her inne... Uansett skal Djupviken ha en stor gratulasjon for å ha vunnet. Jeg håper at han har bruk for premien, og at den faktisk er praktisk for ham. Grattis, gutten. Og vi andre kan bare be om en lønn i himmelen Litt artig overskrift, forresten. Siden kun et medlem har vunnet noe, så er det kanskje det mest unødvendige spørsmålet noensinne. Vi kan jo rope i samlet kor: NEI! Endret 5. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Litt artig overskrift, forresten. Siden kun et medlem har vunnet noe, så er det kanskje det mest unødvendige spørsmålet noensinne. Vi kan jo rope i samlet kor: NEI! Kun et aktivt medlem. Som du ser rett over deg så er det minst 2 medlemmer som har vunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg