henrik_er Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Var ute og knipset litt i går, tok en serie på flere eksponeringer og kominerte til HDR når jeg kom hjem, har ellers kun justert tonekurven i ettertid. Setter stor pris på tilbakemeldinger. :-) Edit: La til bildet Endret 5. januar 2009 av RaZoE Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Et veldig varmt bilde. Liker det. Men blir litt forstyrret av husene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Takker for tilbakemelding, det med huset i bakgrunnen la jeg for å være helt ærlig ikke merke til, men det er vel gjerne derfor en legger ut her på bildekritikken. Får se om jeg ikke kjører bildet en tur gjennom photoshop for å fjerne hele huset Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Aw, artig bilde. Likte hele saken, og gatelyset og, men den hvite flekken (på et hus?) forstyrrer litt og fortjener å bli photoshopifisert :} Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Fin presentasjon av en kul installasjon. Jeg synes komposisjonen er fin, og forstår ikke at det er et problem at huset er med. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 og forstår ikke at det er et problem at huset er med. "Problemet" er at det (for min del ihvertfall) drar noe av oppmerksomheten vekk fra det egentlige motivet. Det "skitner" til bildet på en måte. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Samme jeg også sliter litt med i ettertid Mimir, men mtp. at jeg for tiden er hjemme på "juleferie" om en fremdeles kan kalle det for dette i Stavanger, så har jeg ikke sjansen til å photoshoppe før jeg kommer nordover til Tromsø igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå