mcgroven Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Finn ut hvilke spill vi i Gamer.no mener markerte seg sterkest i året som gikk. Les mer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ser ikke ut som LBP er så populært her nei. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg gleder meg enormt til å det neste prosjektet fra Taleworlds og Paradox, og heldigvis vet jeg at vi slipper å vente lenge (hint: Følg med på Gamer.no i måneden som kommer). :o:o Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Artig at fleire mindre spel er med i toppen, og at det ikkje berre er dei store titlane frå store utviklarar som dominerer. Ellers er det ei fin og variert kåring. Det er tydeleg at eg har mykje å sjå fram til i 2009, der eg endeleg kanskje kan få tid til å kome meg gjennom fleire av spela på listene. Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Veldig overasket over at dere ikke har med LBP mere jeg å ja. Og vil gjærne at dere retter opp: 5. Valkyria Chronicles (Xbox 360) Viste ikke at det var på 360, men det er iallefall på PS3, og det bør dere nevne Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Mange som nevner GTAIV ser jeg. Lite står det derimot hvor sinnsykt kjedelig det er når man ikke spiller mainstoryen. Spillet er i mine øyne alt for seriøst. Folk likte jo San Andreas f. eks fordi det var mulig å kuke rundt og lage faen. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Blir litt skuffet av å se Alone in the dark i list på de verste spilla. Syntes at det overgår mangen av spillne som havner på god stand på list. F.eks. Gears of War 2. Som var brain dead killing. Så var Alone in the Dark betydelig bedre. Tror bare det må ha blitt for mye sure miner når Atari gikk ut for å presse scoren på testene opp... Men man skal få synes hva man vil. Alone in the dark var ivertfall bra. Kenny Bones Du skulle kjøpt Saint Row 2 itilleg til GTA 4. De fyller værandre litt ut. =) Men GTA 4 er et super spill etter story er ferdig. Bare man finner noen man liker å gjøre. Men jeg gleder meg til å se hva folk lager til PC versionen framover. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har ikke fått spilt alt her, men en del. Tanken som slår meg når jeg har lest igjennom er vi stragegifans hadde et trist år. Håper 2009 banker 2008 på dette plan, skulle ikke være store utfordringen. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har ikke fullført Lost Odyssey, og ble fristet til å plukke det opp igjen nå Spillet var kanskje linært, men det satte seg virkelig merke i meg (begynner å lure på hvorfor jeg egentlig sluttet å spille det... la oss satse på eksamen) For alle som har noen tyvetalls timer til overs er Lost Odyssey verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er begredelig å lese slikt når jeg ikke har en Xbox 360... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Utvilsomt et godt spillår. Alltid morsomt å lese denne typen lister. Ikke minst pga den store variasjonen i skribentenes spillvalg. Er mest overrasket over å se Lost Odyssey på så mange av listene. Som STOR fan av Final Fantasy var jeg veldig optimistisk da jeg fyrte opp Lost Odyssey. Skuffelsen var derimot stor. Jeg ble aldri revet med! Tror jeg la det bort etter ca 10 timer. Synes historien var veldig treig og kjedelig. Det samme var de mye omtalte drømmene. Jeg liker triste øyeblikk i spill, men de triste øyeblikkene jeg opplevde i Lost Odyssey var bare tåpelige og veldig påkostet. Kanskje jeg tar det fram igjen en gang i framtiden, men tviler. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Måtte le litt når jeg så Audiosurf i kategorien for best lyd design... ...en klask i trynet til alle lyd ingeniører/designere verden rundt. Ja jo, kan godt være der den, hvis man regner motoren i Audiosurf som en skaper og omformer av lyd... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er ikke direkte storfan av japanske RPG, mye grunnet den sære sære SÆRE humoren til japanerne til tider (er det bare jeg som står og måper over enkelte scener til blant annet MGS og andre div. überjapanske titler?) Var kanskje derfor jeg likte Lost Odyssey såpass mye; ja, det var japansk humor til tider, men oppsummeringsmessig gjenstod det som et modent RPG i mine øyne Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Synest GTA4 er forferdelig oppskrytt. Kom halveis og la spelet frå meg, rett og slett kjedelig. Hjelper ikkje å ha ein flott by osv når spelet ofte er kjedelig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Veldig overasket over at dere ikke har med LBP mere jeg å ja. Og vil gjærne at dere retter opp: 5. Valkyria Chronicles (Xbox 360) Viste ikke at det var på 360, men det er iallefall på PS3, og det bør dere nevne Er nok ikke på 360 tror jeg nei. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skuffet over at det ikke var å se AoC noe sted. Er dog et MMO, men er fortsatt like fullt et spill. Nå begynner AoC virkelig å bli det fantastiske spillet det skulle være, nå som DX10 er rett rundt hjørnet Men men, braksukkseen varte ikke lenge den nei Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Flotte priser, men tror dere har vært så overveldet av glede over den fantastiske enspilleropplevelsen i call of duty 5 at dåke nokså klumsete glemte å nevne den men ellers en bra liste ^^ (bortsett fra braid, wtf ) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Må si meg enig i Life of Donald duck, den morsomme miks av all ironien og userriøsheten gjør det moro å spille til tross for den håpløse grafikken. Ellers var det veldig mye bra på listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg