beccarella Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg skal få trykket fotografier i A4-format. Hvor kan jeg gjøre dette billig og BRA? Forslag til steder i Oslo? Evt. på nett? Må ha bildene i hende innen 18.januar. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det kan enhver fotobutikk levere over natten. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det kan enhver fotobutikk levere over natten. Men hvilke butikker leverer bilder i bra kvalitet? Min erfaring er at kvaliteten ofte ikke er så veldig bra. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Da blir spørsmålet: Billig eller bra? Du er åpenbart ikke fornøyd med Japan Photo og Foto Knutsen. Men de fleste synes nok de gir ok resultater, og det er ingen problemer å reklamere i de butikkene, hvis du ikke er fornøyd. Edit: Du må huske på at hvis du ikke har kalibrert skjerm, så er faren for at kopiene blir annerledes stor. Endret 5. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Men hvilke butikker leverer bilder i bra kvalitet?Min erfaring er at kvaliteten ofte ikke er så veldig bra. Jeg har aldri hatt noe å utsette på minilab-fremkalling på Elitefoto. Be likevel om at bildet kjøres uten korreksjon dersom du har jobbet mye med det i Photoshop. Dersom det kommer noenlunde rett fra kamera kan det godt være korreksjon på, den ødelegger sjelden resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå