PanAmerican Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noe som kjenner til når det er på tide å skifte registerreim på Getz, og evt hvor det 'beste' eller mest troverdige/ærlige merkeverkstedet som gjør dette billigst i Oslo? Har slurvet grådig med service, og har ikke hatt noe service på 45000km. Noe annet spesielt jeg bør være obs på og få skjekket med det samme? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg vet ikke hvor det billigste er, men: Jeg ville aller først ha bytta olje og filter (og luftfilter) fort som svint. Det kan umulig være mye smøring igjen i den motoren, noe som har økt drivstofforbruk og slitasje vesentlig. Dette bør du få noen til å gjøre I DAG Lenke til kommentar
PanAmerican Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 hei L O G I M A N Joda, olje har jeg faktisk skiftet, så det skulle være greit. Filter regner jeg med ble skiftet da jeg leverte bilen for oljeskift på Statiol Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvilken årsmodell og motor er det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå