Gå til innhold

Radiator nedgravd i hagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei dere! Overklokkinge er fett!

Når det gjelder vannkjøling vil jeg anbefale mitt prosjekt! hehe

Jeg har brukt ett gammelt kjøleskap som holder ca 2 - 4 grader. Inni har jeg lagt en passe stor radiator jeg fikk tak i på skroten. Borret hull i kjøleskapet til slangene...

Resten kan dere vel

Fungerer utmerket

Mye enklere enn å grave ned en tank i hagen din, dessuten er det ikke så lave tempraturer i bakken som det noen av dere kunne håpet på :-?

Keep up the good work and learn from the best :woot:

Lenke til kommentar

Jeg har brukt ett gammelt kjøleskap som holder ca 2 - 4 grader. Inni har jeg lagt en passe stor radiator jeg fikk tak i på skroten. Borret hull i kjøleskapet til slangene...  

Resten kan dere vel

Har vurdert det samme..... hva ligger cpu'n din på da?

Lenke til kommentar

Resten kan dere vel

Fungerer utmerket

Mye enklere enn å grave ned en tank i hagen din, dessuten er det ikke så lave tempraturer i bakken som det noen av dere kunne håpet på :-?

Hmm, skeptisk skeptisk!

Et kjøleskap er ikke designet for at kompressoren skal gå konstant. Det vil føre til at den ryker etter en stund. En annen ting er at en høyt klokket prosessor i dag utvikler mere varme enn et kjøleskap klarer å kvitte seg med. MAO en dårlig løsning, siden kjøleskapet bare blir varmere og varmere inni.

Det er jo derfor vapochill og prometeia har høykvalitets kompressorer som tåler mye mye mer enn de som er i et vanlig kjøleskap.

DrErling

Lenke til kommentar

Nå har jeg funnet på noe nytt.

Vi har et sånnt utebasseng (i plast (tjukk plast)), det rommer ca 3000 liter vann. Det jeg tenkte var å legge kobberrøret nedi vannet (sier basseng-varmer til foreldrene for å prøve og få lov, selv om det ikke funker på pappa (utdannet i fysikk 1,4 ellernoe på universitetet (aner ikke jeg)))

badebasseng.gif

Lenke til kommentar
Du JungHanz... De LS 15 høytallerene du har.. Kjøpte du de av en kar i Oslo...? Ligner VELDIG på mine gamle. Savner de høytallerene..

Japp, kjøpte de av en like uten for oslo, husker ikke helt hvor.

Men sikkert mange i oslo som har solgt LS15 og de fleste av dem ser like ut.... men.... kan jo hende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...