Turbel Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 vil jo ha minusgrader da..... Da er du nok litt seint ute.. vent til høsten Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 kan vel grave den nå uansett dah... Lenke til kommentar
Mc_Gudvar Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei dere! Overklokkinge er fett! Når det gjelder vannkjøling vil jeg anbefale mitt prosjekt! hehe Jeg har brukt ett gammelt kjøleskap som holder ca 2 - 4 grader. Inni har jeg lagt en passe stor radiator jeg fikk tak i på skroten. Borret hull i kjøleskapet til slangene... Resten kan dere vel Fungerer utmerket Mye enklere enn å grave ned en tank i hagen din, dessuten er det ikke så lave tempraturer i bakken som det noen av dere kunne håpet på :-? Keep up the good work and learn from the best Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei dere! Overklokkinge er fett!Når det gjelder vannkjøling vil jeg anbefale mitt prosjekt! hehe Jeg har brukt ett gammelt kjøleskap som holder ca 2 - 4 grader. Inni har jeg lagt en passe stor radiator jeg fikk tak i på skroten. Borret hull i kjøleskapet til slangene... Resten kan dere vel Keep up the good work and learn from the best Har vurdert det samme..... hva ligger cpu'n din på da? Lenke til kommentar
Morphinytry Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 hvorfor ikke flytende nitrogen da??? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei dere! Overklokkinge er fett!Når det gjelder vannkjøling vil jeg anbefale mitt prosjekt! hehe Jeg har brukt ett gammelt kjøleskap som holder ca 2 - 4 grader. Inni har jeg lagt en passe stor radiator jeg fikk tak i på skroten. Borret hull i kjøleskapet til slangene... Resten kan dere vel Fungerer utmerket Mye enklere enn å grave ned en tank i hagen din, dessuten er det ikke så lave tempraturer i bakken som det noen av dere kunne håpet på :-? Keep up the good work and learn from the best Hmm, skeptisk skeptisk! Et kjøleskap er ikke designet for at kompressoren skal gå konstant. Det vil føre til at den ryker etter en stund. En annen ting er at en høyt klokket prosessor i dag utvikler mere varme enn et kjøleskap klarer å kvitte seg med. MAO en dårlig løsning, siden kjøleskapet bare blir varmere og varmere inni. Det er jo derfor vapochill og prometeia har høykvalitets kompressorer som tåler mye mye mer enn de som er i et vanlig kjøleskap. DrErling Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Nå har jeg funnet på noe nytt. Vi har et sånnt utebasseng (i plast (tjukk plast)), det rommer ca 3000 liter vann. Det jeg tenkte var å legge kobberrøret nedi vannet (sier basseng-varmer til foreldrene for å prøve og få lov, selv om det ikke funker på pappa (utdannet i fysikk 1,4 ellernoe på universitetet (aner ikke jeg))) Lenke til kommentar
dp Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du JungHanz... De LS 15 høytallerene du har.. Kjøpte du de av en kar i Oslo...? Ligner VELDIG på mine gamle. Savner de høytallerene.. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Her er enda et eksempel på jordavkjøling. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du JungHanz... De LS 15 høytallerene du har.. Kjøpte du de av en kar i Oslo...? Ligner VELDIG på mine gamle. Savner de høytallerene.. Japp, kjøpte de av en like uten for oslo, husker ikke helt hvor. Men sikkert mange i oslo som har solgt LS15 og de fleste av dem ser like ut.... men.... kan jo hende. Lenke til kommentar
dp Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 du heter vel ikke øyvind eller noe? og har audi a8? (faren din) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå