Gå til innhold

nad 515 dvd spiller. Hvordan gjøre sonefri?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overskriften taler for seg selv. :)

Funnet lite info på nett så forsøker meg her.

Garanterer ingenting, men prøv:

1. Turn player on without any disc in.

2. Push "pause".

3. Push "3, 1, 4, 1, 5, 9".

4. A blue meny comes visible. Follow instructions there, or turn "0" and "pause".

5. Turn of player.

Lenke til kommentar
Overskriften taler for seg selv. :)

Funnet lite info på nett så forsøker meg her.

Garanterer ingenting, men prøv:

1. Turn player on without any disc in.

2. Push "pause".

3. Push "3, 1, 4, 1, 5, 9".

4. A blue meny comes visible. Follow instructions there, or turn "0" and "pause".

5. Turn of player.

Søkte på nett og fant også den, men de som hadde testet den måten der hadde ikke fått det til å virke. Det er derfor jeg lurer på om det finns andre metoder. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv testet denne metoden, og det fungerte knirkefritt på min NAD T515. Vær obs på at enkelte av disse fjernkontrolla er litt tricky, de kan være litt trege i responsen, slik at spillern ikke registrerer alle trykkene umiddelbart. Du kommer da som sagt inn i en "Test-mode", der du i all enkelhet endrer sonen fra 6(som sikkert er sone 2), og erstatter 6-tallet med 0, som oppgitt i oppskriften. Og voila, sonefri spiller:) Bare til å prøve seg litt frem med trykkinga, prøv å slå den av og på igjen før du prøver på nytt for sikkerhets skyld, slik at du får "koden" i rett rekkefølge.

Den er forøvrig sonefri for alltid da, og du trenger ikke gjenta denne prosedyren f.eks etter du har slått den av, slik som KAN være tilfellet på enkelte spillere.

Har selv solgt min NAD T515 og venter på Panasonic BD35 i posten, BluRay INC, wooho:)

Lykke til da!

Endret av SuperBonden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...