Gå til innhold

Hvor lenge må man være i militæret får å tjene i midtøsten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi du ikke engang vet hvor du skal krige.

Jeg skal kjøpe melk, men vet ikke hvor butikken er?

Fordi du tydeligvis har et helt forvrengt syn på hva som virkelig foregår der borte.

Ja kanskje det. Jeg ser ikke så mye på nyhetene. Jeg bare lurte hvor lenge man må trene osv i millitæret før du har valg om å dra dit eller ikke. Samma om det er Norges eller USAs styrker

Lenke til kommentar

Fordi du tydeligvis har et helt forvrengt syn på hva som virkelig foregår der borte.

Ja kanskje det. Jeg ser ikke så mye på nyhetene. Jeg bare lurte hvor lenge man må trene osv i millitæret før du har valg om å dra dit eller ikke. Samma om det er Norges eller USAs styrker

Hvorfor vil du kjøpe melk?

hvorfor vil du krige?

Lenke til kommentar

tror du får verve deg i USA, ser ikke ut til at du har kunnskap om verken hva Norge gjør i kriger for tiden, eller hvor dem gjør det.

etter det jeg skjønner vil du ut å skyte, slik man ser på film, det driver ikke Norge med.

vi har freds-bevarende styrker og skyter kun tilbake under angrep.

heldigvis blir sånne rambo-folk som deg luket ut raskt.

du burde tenke litt mer over hva du faktisk vil og om du faktisk vil det.

jeg tror ikke du er klar for å starte på noe slikt enda...

edit: ser ut til at du verken vet hvor du får tak i "melk", hva du skal med "melk", hva "melk" er eller hva det brukes til, så hvorfor skal du da ha "melk"?

Endret av aklla
Lenke til kommentar
tror du får verve deg i USA, ser ikke ut til at du har kunnskap om verken hva Norge gjør i kriger for tiden, eller hvor dem gjør det.

etter det jeg skjønner vil du ut å skyte, slik man ser på film, det driver ikke Norge med.

vi har freds-bevarende styrker og skyter kun tilbake under angrep.

Det er nok ikke helt riktig.

Men trådstarter er nok langt i fra moden nok til å kunne reise på noen turer ut.

Til trådstarter: Hvor gammer er du egentlig ?

Lenke til kommentar
Det er nok ikke helt riktig.

Oppdraget består av narkobekjempelse, avvepning, trening og opplæring.

etter det jeg mener er ingenting av dette noe rambo-greier.

Oppdrag

Isaf har i dag hele Afghanistan som operasjonsområde, og har som viktigste oppdrag å støtte den afghanske regjeringen i å utvide sin autoritet, som igjen er avgjørende i utviklingen av et stabilt og sikkert Afghanistan. Gjennom Sikkerhetssektorreformen skal en støtte Afghanistan innen fem hovedpunkter: narkotikabekjempelse, avvæpning, trening og opplæring av Afghanistans hær og -politistyrke, samt en juridisk reform.

edit: du jobber vel i forsvaret du også?

da vet du kanskje like mye som meg, men dette er ikke riktig sted å snakke om slikt.

jeg forholder meg til det media sier.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Hvorfor vil du kjøpe melk?

hvorfor vil du krige?

Vil kjøpe melk fordi jeg er tørst. Og det er bra for knokklene.

Jeg vil krige (evt. millitæret) for å komme bort fra ting. Etter å ha sett en del krigsfilmer og spill så er jeg ganske gira på millitæret.. At jeg får lyst til å være ''geared up'' og holde på med taktikk og nøyaktighet. Det ser kjempe spennende ut.

Jeg er 17 forresten :)

Lenke til kommentar

Hvis det kun er filmer og spill som har inspirert deg kommer du nok ikke til å like deg noe særlig i det Norske forsvaret på intops. Norge er der for å forhindre krig, ikke kjempe krig.

Som sagt tidligere, dra til usa. Kanskje du til og med blir drept i Irak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...