aspire6530 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 hei! jeg lurer på en til ang bærbare pcer, ossen får man mere RAM på grafikk kortet? må man bytte ut hele skjermkortet eller er det bare noe man bytter inni kortet siden det står up to 1791MB. takker for svar på forhånd! takk!! Mvh:simen Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vet faktisk ikke helt det hadde hvert fint og finne ut av Jeg har ikke tenkt på det før du sier det nu Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Når det står up to så kan skjermkortet "låne" minnet fra rammen til pc'en. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Å bytte noen som helst komponenter i en bærbar pcen er nytteløst eller bortkastet tid, siden jeg tror de fleste delere utennom batteri er så og si intigrert i selve pcen. Ville like godt bare spandert på meg en ny bærbar eller evt. en stasjonær pc som du kan lett bytte ut og oppgradere når det trengs. Hvertfall slik jeg ser på saken. Lenke til kommentar
aspire6530 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå