Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan få tilgang tilbake til et lukket nettverk (på nettet)

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake var jeg medlem på en ganske ettertraktet lukket side og glad for dette, dessverre skjedde det en del i livet mitt som endte med at jeg var uten nett en god stund.

Når jeg igjenn nå skulle logge på siden etter å la lett rundt etter den riktige login siden fikk jeg beskjed om at passord er feil. etter litt prøving og feiling prøvde jeg å få et nytt passord, og jeg fikk da beskjed om at de ikke fant eposten i databasen deres :(

jeg har sjekket litt gjennom eposten min og funnet gamle mailer om registrering etc fra denne siden, altså det er riktig epost.

Er det noen som har peil på hva man gjør i en slik situasjon? dette er en stricktly invite side så jeg kan ikke bare registrere en ny bruker uten videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torrent-side betyr ikke at det er pirat side, torrent er en type fildeling

Jeg er såklart fullstendig klar over dette (til deg også YessYess), men nå er jo denne fildelingen blitt så hyppig at det er få som bruker det lovlig. Derfor vil jeg si at torrent-sider er for piratvirksomhet.

PS: Sleng over én side som bruker torrentfiler til lovlig fildeling som f. eks bilder, selvprodusert musikk osv!

Lenke til kommentar
Ta kontakt med eier av side, det kan henne at det er automatisk sletting av profiler som ikke har vert aktiv på ... dager/moneder

aha, kanskje ingen dum ide. se om jeg får til det. er jo en god mulighet, jeg har ikke brukt loginen min aktivt på leeeeenge.. ellers får jeg se om jeg får tak i noen som sender meg en ny invite, men de eneste to jeg kjenner som er der er jo aldri på msn.. nisser :p

jeg har ikke sagt det er norbit så det er vel ikke vits å diskutere de eller piratvirksomhet her nå ;) det er det vel nok av tråder der ute.

Lenke til kommentar

vel, jeg finner ingen måte å kontakte noen admin på siden på, prøvde via noen gamle linker fra noen gamle eposter jeg hadde fått via nettverket, men de endte dessverre opp i ingenting. fant et brukernavn, men fikk ikke kontaktet med mindre jeg var logget inn :(

ser ut som jeg må begynne på scratch igjenn på nettverket, prøver en siste utvei å få tak i en jeg "kjenner" som jeg mente var medlem der og kanskje får sendt meg en invtie :S x fringrene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...