Kimz88 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei Jeg er på utkikk etter et byrå som kan ta bilder av meg. Tenker spesielt på typ modellbilder av meg selv, kule og fine bilder i forskjellige temaer osv. Noen som vet om noen flinke fotografer? Gjærne rundt Oslo område. Hadde vært veldig fint om noen kunne gitt meg noen tips anngående hvem byråer som er flinke på sitt, gjærne sleng med nett adressen Setter stor pris på gode svar. Kimz Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvor vil du med bildene? Vil du bare prøve deg som modell osv. så har vi jo mange gode fotografer her på forumet. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Har lekt litt med tanken, husker ikke hvem side jeg så det på. Men var sånn at man kunne komme på en photoshoot, kostet vel 500,- eller no. Så ble disse bildene lagt inn på nettsiden dems og om noen likte bildene tok de kontakt med deg. Du fikk også bildene med deg hjem som en liten bonus. Er vel noe alla det jeg er ute etter, ikke kun bare bilder til meg selv og eget bruk Har du noen ideer Mimir? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Kjenner flere som har meldt seg inn i noen av disse castingbyråene. Kunne jo vært en idé? Husker ikke navnet på noen av disse, men tipper at vår alles Google kan være din venn her. Endret 6. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Har søkt på google, men vet liksom ikke helt om de er det jeg er ute etter. Er så mye rart å se, så derfor jeg spurte her for tips.. Noen andre? Eller er det noen her inne som er flinke til å ta bilder av personer? Tenker litt på spesielle bilder, ikke vanlige bilder. Med spesielle bilder kan jeg komme nærmere inn på dersom det er noen som er intr i åta bilder for en slant med penger. Kim ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 20. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er mange gode fotografer her som sikkert er interessert. Let litt rundt på fotoforumene her; de er forholdsvis lett å oppdage. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg trenger ihvertfall mere erfaring med portretter ol, så vist du vil ta sjansen, send meg en PM for mere info, bilder jeg har tatt før ol. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Sender gjerne PM jeg. Er ikke akkurat portrettbilder jeg er ute etter, men jeg tar gjærne med det også. En erfaring rikere av det Men hvor i Norge er det du hører til? Jeg bor i Østfold Endret 8. januar 2009 av Kimz88 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg bor i Moss (går vell under østfold det også ) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Det trådstarter også kan gjøre er å melde seg inn på forskjellige modellsider på nett. Der kan man ytre sine ønsker og få gratis fotoshoots av forskjellige fotografer. Vil anbefale http://fo-mo.net/ som et fint sted å begynne. Edit: rettet link. Endret 8. januar 2009 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå