mcgroven Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Klar for å kjempe enda hardere for å overleve? Les mer Lenke til kommentar
ryback Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 "Hver av de overlevende har sine egne unike egenskaper" Har de? Jeg har spilt det en god del timer, og jeg har ikke merket noe forskjell på "de overlevende". Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Du har nok rett i det, endret litt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ser for meg at en eller begge av de to singleplayer-kampanjene som enda ikke er tilgjengelig i Versus, nå blir det. Forhåpentligvis kommer det noe ekstra også. Hadde vært konge med nye våpen eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Må si jeg gleder meg mer til utviklings verktøyet, enn de ekstra brettene. Blir morsomt å prøve å lage et lite brett fra Day of the Dead Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Topp! Da blir det flere timer til med blodsprut i lag med kompisene mine Lenke til kommentar
Haugseth Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 kommer ikke utviklingsverktøyet til x-box 360 altså? litt skuffende, men kan forstå hvorfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gleder meg til Dead Before Dawn kommer. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Da må de reworke hele zombiesystemet egentlig. Er altfor mange åpne plasser i et kjøpesenter til at du skal kunne drepe noen som zombie i left4dead. Du tåler jo bare et par skudd! Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja håper på flere våpen jeg og, men hvilke våpen? De har pumpehagle, auto hagle, UZI, sniper og m16. ser liksom ikkje noen andre våpen som kan passe inn uten at de blir for "over-powera" (som f.eks bazooka, flammekaster osv.) Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Til forfatter: "Left 4 Dead er et kooperativt, flerspillerbasert actionspill. Her må spillerne hjelpe en gruppe på fire mennesker gjennom en serie miljøer fulle av zombier" Blir kanskje litt lett og mistolke at man skal "hjelpe" fire mennesker, når man heller skal "spille" fire mennesker, vet det er veldig pirkete, men synes det var litt rart! Det virker jo nesten som om spillerne ikke spiller i rollen som de 4 menneskene, men som noe annet Endret 5. januar 2009 av Morten Porten Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nytt innhold blir bra dette, men det blir bedre når egne brukere kan lage maps >.< Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Supert at det kommer nytt innhold! De burde spesielt gjøre noe med server-biten. Det skulle ha gått an å logge seg på en server på "vanlig" måte... Altså sånn man gjør i alle andre spill, f.eks i TF2. Sykt irriterende å måtte koble seg til en helt tilfeldig lobby og så koble seg til en helt tilfeldig server, som kanskje har elendig ping. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 "Hver av de overlevende har sine egne unike egenskaper" Har de? Jeg har spilt det en god del timer, og jeg har ikke merket noe forskjell på "de overlevende". I Versus har jo Zoey de egenskapene at hun alltid får Zombiene på seg, men at hun også blir reddet fort, grunnet hun er den eneste jenta Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hurr hurr, gleder meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Som vanlig holder Valve tempen oppe på spill, elsker valve og L4D! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nytt. Spillet var virkelig konge, men gikk fort smålei pga lite variasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg