Beatnut Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har lyst å hvis mulig få tak i en allerede fungerende GRATIS applikasjon som kan: -vise spesifikke kart som man kan legge til selv -zoome inn -vise valgbare lag over kartet -kunne lage egne lag og både fritegne og legge til enkel grafikk/bilder eller eventuelt lage en selv. Hensikten er altså å kunne scanne inn eller legge til elektroniske kart i høy oppløsning, kune se de som en oversikt eller zoome inn (mye likt googlemaps/google Earth), kunne legge til/tegne inn lag etter behov. Utheve veier osv. Kunne legge til hyperkoblinger og deretter søke etter disse. Grunnen til at jeg vil ha noe annet enn Google Earth er fordi det skal kunne kjøres frittstående uten installasjon og det skal ikke være like tungt som GE. Ikke behøver jeg 3D heller. Det må kunne kjøres uten nett-tilgang. Jeg har tenkt enten gjøre det tungvint med bare html og områdekoblinger på jpg-bilder eller lage ett eller annet i Flash. Har ikke holdt på med noen av delene på mange år så jeg er å anse som helt fersk. Som sagt er det "godt nok"-prinsippet som gjelder, så viss jeg kommer over noe som allerede er laget og som fungerer, velger jeg det fremfor å lage noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå