phanti Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det systemet der oppe å går hos de nå? Hos meg viser det bare null retur varer selv om jeg har levert inn et produkt med feil. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det blir vel det samme som å spørre om nettbanken er oppe når det står saldo 0 men du egentlig har 100000? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Send en mail å hør med de...er ikke værre en det. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Send en mail å hør med de...er ikke værre en det. Bedre og spørre om noen her har fått oppdatert retur statusen sin siden det er noe nytt som har kommet enn og vente en uke på svar fra pcutstyr.no vel......... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Send en mail å hør med de...er ikke værre en det. Bedre og spørre om noen her har fått oppdatert retur statusen sin siden det er noe nytt som har kommet enn og vente en uke på svar fra pcutstyr.no vel......... Uke? Prøv en mnd.... Vare inne i 2 mnd, begynner å blir ganske pissed. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Samme her. Nesten 2 måneder siden jeg sendte den inn. Fikk høre fra de sist idag, nå som varen har gått ned i pris, noe som vil si at jeg får tilbake mindre penger ifølge de. Prøv å sende de ei melding nå som de har fått mer orden på deres nye side. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Snakket med en hyggelig kar for noen dager siden, han skulle sjekke opp og sende meg en mail. Men har jeg fått noen mail, neida... Jeg får bare ringe på nytt neste uke. Lenke til kommentar
PCutstyr.no Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei alle sammen! Vi har gått over til nytt system, så gamle returer og statuser synes ikke i det nye systemet på webben. Er det spørsmål til retur send mail til [email protected] så blir disse behandlet fortløpende. Vi beklager noen forsinkelser i forbindelse med overgang til nytt system. Send mail som nevnt over og vi retter raskt opp i evt feil som har skjedd. mvh pcutstyr.no Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei alle sammen! Vi har gått over til nytt system, så gamle returer og statuser synes ikke i det nye systemet på webben. Er det spørsmål til retur send mail til [email protected] så blir disse behandlet fortløpende. Vi beklager noen forsinkelser i forbindelse med overgang til nytt system. Send mail som nevnt over og vi retter raskt opp i evt feil som har skjedd. mvh pcutstyr.no fortløpende? Ja da må dere få inn noe vanvitting med mail,for jeg sendte dere en mail og spurte om returstatus for en uke siden,sitter enda og venter på svar fra dere... Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 nå som varen har gått ned i pris, noe som vil si at jeg får tilbake mindre penger ifølge de. Må ikkje dei velge mellom å refundere kjøpsbeløpet eller "markedspris" + renter fra kjøpsdato eller noe i den retningen da? Mener å ha lest noe slikt på forumet her før, men fant ingen referanser i farten. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 De har ordnet min sak ivertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå