int20h Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det vil komme små omstruktureringer hos Lenovo – også i ledelsen. Les mer Lenke til kommentar
schlimmest Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg tror det var den "glossy" SL Thinkpad serien som resulterte i omstrukturering i ledelsen. Et så håpløst design skal du lete lenge etter. Jeg håper de sparker ut alle de glossy Apple inspirerte designerne sine og heller går for gode gamle 1337 *NIX hackere kjent for sin utsøkte smak av minimalistisk og durabelt design. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nesten rart at de ikke slipper unna Med alle de sterkt overprisa produktene. 1.Apple 2.Lenovo Noen andre som vil fylle ut min liste over produsenter som overpriser sine produkter? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lenovo ser ut til å greit skikket til å drive porteføljen videre, men kommer ikke unna små omstruktureringer på nyåret – noe som trolig vil medføre at 200 ansatte må finne seg nye jobber. ~1% (av 19000 ansatte) er mindre enn naturlig avgang/år i de fleste firmaer. Jeg vil kalle det å slippe unna finanskrisen. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Flott å se at Lenovo inser at ledelsen også har litt skyld, er vel oftest sjefene som burde ha skylden og som faktisk burde gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå