Gå til innhold

CMOS batteri til bærbar PC

Anbefalte innlegg

HEI!

Hvor kan jeg få tak i norske butikker som kan levere CMOS batteri av typen CR2016 (knappebatteri) med ledning (se bildet nedenfor)?

Fint om dere legge ut link til norske butikker her som leverer knappebatterier med ferdig sveiset ledning.

På forhånd takk!

post-20730-1231142925_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HEI!

Hvor kan jeg få tak i norske butikker som kan levere CMOS batteri av typen CR2016 (knappebatteri) med ledning (se bildet nedenfor)?

Fint om dere legge ut link til norske butikker her som leverer knappebatterier med ferdig sveiset ledning.

På forhånd takk!

post-20730-1231142925_thumb.jpg

Vær først sikker på at det virkelig er CR2016 du skal ha. Jeg skiftet på en gammel Acer TM 800 (måtte demontere alt inni- ut med hovedkort og full pakke) og oppdaget at det var en utgått oppladbar variant som stod i. Mao kunne det å bruke CR2016 ført til en smell. Bestilte tilsvarende oppladbart knappebatteri fra Danmark- vrient å finne.

CD

Lenke til kommentar
Hei.

Batteri til din Compaq kan du f.eks. kjøpe her: http://www.icsstore.net/cr2016-wr.html

www.google.no

Skriv CR2016-WR i søkefeltet

trykk på søk...... vente....

VIPS... du har ett godt utvalg av butikker å handle i :thumbup:

Ja - jeg kunne ha gjort akkurat samme som deg. De fleste CMOS batterier selges uten ledning. Det er ikke poeng å jakte etter vanlig batteri når man kan få tak i overalt.

ett vanlig cr2016-batteri, en loddebolt, to små flekker med loddetinn og en krympestømpe i gummi så er man langt på vei også ;)

Din løsning er ikke dårlig, men jeg har ikke utstyr til dette. Derfor.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Du får kjøpt det sånn ca. hvor som helst hvor de selger batterier (bensinstasjon, butikk, Europris, Biltema, Clas Ohlson, etc). For å være sikker på type sjekker du bare med eksisterende, ;) bare og sjekke med clas ohlson de har som regel masse batterier :p

Endret av Jarle.M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...