Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Tenkte noe som dette: 1.mikro: En Burn - som på filmen 2.mikro: CD'er,stjerneskudd,lyspærer,egg og no "kinaputter" som er igjen fra nyttårsaften Endret 5. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 EGG! EGG! EGG! Skal visst eksplodere i microbølgovnen om du legger vanlige egg (usprukket) inn mens den går.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fyll opp med såpe, teip noen runder rundt mikrobølgeovnen med sølvteip for å holde igjen døren, sett på full effekt noen titalls minutter og løp i dekning! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fyll dem opp med egg og vent til det sier pling. ...eller pang! det sier pang. har testet det selv:) døra til microen ble smelt åpen og det var egg over hele veggen. drittjobb å vaske micro og veggen i ettertid. lukta alltid litt rart av den microen etter dette. ja, vi gjorde det innendørs med microen som var til normal bruk Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) plasma er lett, bare sett et telys med fyr på inni, så bør du sette en glasskrukke/skål over fordi det blir til en ball av plasma som etterhvert vil knuse glasset Fyll opp med såpe, teip noen runder rundt mikrobølgeovnen med sølvteip for å holde igjen døren, sett på full effekt noen titalls minutter og løp i dekning! Støttes. Dette bør filmes, mobiltelefon med 2-3 megapiksler eller mer holder. Legg mobilen med kameralinsen mot microbølgeovnen 2m unna og finn ei pleksiglassplate som beskytter mobilen, også slenger du ut på youtube. Endret 6. januar 2009 av WD40 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Finn en fryst hundedritt som du tiner opp i mikroen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 To poser med stjerneskudd. lover deg, den sprenger noe jævlig Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette må jeg få med meg! *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Når jeg filmer, blir det nok et kamera Dette blir bra, gleder meg selv Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 evt starte microene uten i det fri, uten glassene foran. du vil da ta ut en del trådløse nettverk, vet dog ikke rekkevidden på dette. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Del en drue i to, og så del den nesten i to til, så legger du det i mikroen, skal lage plasma ^^ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 døra til microen ble smelt åpen og det var egg over hele veggen.drittjobb å vaske micro og veggen i ettertid. lukta alltid litt rart av den microen etter dette. ja, vi gjorde det innendørs med microen som var til normal bruk Haha.. Bra dykk ser konsekvenser! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg foreslår 5 egg, 5 cder, 5 tente telys, 2 hummer og et glass blåbærsyltetøy i en pose i microen! Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg foreslår 5 egg, 5 cder, 5 tente telys, 2 hummer og et glass blåbærsyltetøy i en pose i microen! Hvorfor ikke et glass med oppskjærte druer ? Også må man jo bruke den til NOE nyttig.. Sleng med litt popcorn også Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Putt huet inn. Brainstorm! Eller så kan du jo leke deg med forholdsvis sterilt vann og overvarme og kaste noe oppi (dette ødelegger ingenting). Eller så likte jeg ideen med sølvteip rundt for å holde igjen døra, eller kjetting om du har, og noe som utvider seg til helvete. Barberskum eller hårspray smørt inn med fett, pluss du får fyrverkeri. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Putt huet inn. Brainstorm! Eller så kan du jo leke deg med forholdsvis sterilt vann og overvarme og kaste noe oppi (dette ødelegger ingenting). Eller så likte jeg ideen med sølvteip rundt for å holde igjen døra, eller kjetting om du har, og noe som utvider seg til helvete. Barberskum eller hårspray smørt inn med fett, pluss du får fyrverkeri. Kjetting + Axe bodyspray + mikro = Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha.. Sett heile skitet i ein gammal Toyota utanfor den amerikanske ambassaden ein sein måndagskveld. Du må sjølvsagt passe på at det ikkje er nokon i nærleiken når du trykker på start. Så kan VG og DB ha noko å skrive om i nokre veker framover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå