Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei kjære forumfolk, vi har to veldig gamle og store mikrobølgovner hjemme hos oss, disse skal vi nå kaste. Og jeg og broren min (samebror) har fått lov til å gjøre hva vi vil med disse ovnene. Jeg vil ha brainstorming på hva vi kan gjøre med de ^^,? Kom med forslag folkens Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg anbefaler levering hos en eller annen el-butikk, de tar imot slikt avfall. Å bare kaste dem er ikke bra for naturen.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg anbefaler levering hos en eller annen el-butikk, de tar imot slikt avfall. Å bare kaste dem er ikke bra for naturen.. Skal jo levere dem inn, men vil gjøre no drastisk med dem àla steike en død rotte eller no sånt i dem før vigir de fra oss Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lag masse plasma i dem, lag en EMP av de osv. søk på google. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Lag masse plasma i dem, lag en EMP av de osv. søk på google. Plasma sounds interesting Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Den ene av dem bør ihvertfall lage bombe av. Finnes nok mange oppskrifter på nettet.. Dette ville jeg testet.. WOW.. http://www.metacafe.com/watch/2077838/craz...see_to_believe/ Når jeg tenker meg om så ser den litt fake ut, så derfor ville jeg testet den.. hmm Endret 5. januar 2009 av Battone Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fyll dem opp med egg og vent til det sier pling. ...eller pang! Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) legg en hummer inni! med skall selfølgelig! BOOM! tror jeg så det på et program på discovery en gang, smalt som faen. ellers så kan du bare sette inn masse masse egg og se de poffe, veldig morsomt helt til du skal gå og dumpe de. hint: lukt! EDIT: brainiac var det ja Her er link til filmen, men det virket som de brukte en del andre ting en bare hummer der her er i alle fall veldig mange microwave tips; http://www.youtube.com/results?search_quer...;oq=brainiac+mi Endret 5. januar 2009 av KeikoPunisher Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sameboe haha har de ikke lagt deg inn ennå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Sameboe haha har de ikke lagt deg inn ennå? Neida, jeg lever Likte den med energi drink inne...den virket meget fet Må prøves...Hummer virka også interesant Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Såg på brainiac på discovery. Der dei la stjerneskudd i mikroen. Og det smalt godt, prøv det vist du har. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Såg på brainiac på discovery. Der dei la stjerneskudd i mikroen. Og det smalt godt, prøv det vist du har. Har en hel pakke Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ja da har du en mulighet hva du skall gjøre med mikroen Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 plasma er lett, bare sett et telys med fyr på inni, så bør du sette en glasskrukke/skål over fordi det blir til en ball av plasma som etterhvert vil knuse glasset Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Husk det viktigste, film og bilder av vidunderet.. Og ikke minst, planlegg det godt.. Ryktes at ikke alle disse tingen er lurt å gjøre på mors kjøkken.. Skjøyteledning er en grei sak har jeg hørt.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ta 5 UBRUKTE CD plater og putt de inn i den, skru på Film det gjerne og post Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fyll den med metall, skru på max varme og max lengde og deretter søker dere god dekning. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Filming skal gjøres, og skal selvfølgelig foregå i dagslys i hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå